На головну  → Вимоги до макетів  → Офсетний друк

Офсетний друк

Макети приймаються в наступних програмах :

УВАГА ! Макети в CorelDraw ми НЕ ПРИЙМАЄМО !

QuarkXpress ( PC ) для остаточного складання повнокольорових макетів ( верстка );

PhotoShop ( файли TIFF ) - для підготовки повнокольорових ілюстрацій;

Adobe Illustrator ( PC , EPS 8.0).

Макетами не є файли, створені в програмах, які не підтримують PostScript CMYK кольороподілу і не враховують особливості додрукарської підготовки (наприклад: Microsoft Powerpoint, Microsoft Exel, Microsoft Word і т.п.).

Основні вимоги :

1 . Наявність роздруківки (ч / б або колір ) із зазначенням формату макета. Формат сторінки в програмі повинен точно відповідати формату обріза макета.

2 . Не допускати використання колірних моделей: RGB , HSB , LAB. Макети приймаються тільки в CMYK або Pantone.

3 . Виліти за обріз (як мінімум по 2 мм для листової продукції і 5 мм для багатополосної продукції), якщо макет в EPS або TIFF виліти повинні бути симетричними.

4 . У макетах, зверстаних в програме Illustrator всі шрифти повинні бути в кривих.

5 . Розподілення для растрових зображень повинна бути не менше 300 dpi .

6 . Кожен окремий макет зберігається в окремому файлі, за винятком QuarkXPress і Indesign, Illustrator. Багатополосні вироби повинні бути зверстані в QuarkXPress , Indesign , Illustrator (багатосторінкові документи).

7 . У верстці повинні бути використані тільки файли EPS і TIFF.

8 . При верстці буклетів більш ніж з 1 - м фальцем враховуйте, що ширина внутрішніх смуг буде менше зовнішніх.

Загальні зауваження до верстки :

шрифти

По можливості використовуйте шрифти Type I. Якщо Ви використовуєте шрифти TrueType і Type I , переконайтеся в тому , що імена шрифтів True Type і Type I не збігаються, інакше можна отримати непередбачуваний результат. Ні в якому разі не використовуйте системні шрифти !

Використовуйте тільки перевірені шрифти.

Якщо Ви не впевнені в якості шрифту і не плануєте вносити зміни в текстову інформацію після передачі нам оригінал-макету, обов'язково переведіть текст в " криві ". При цьому кількість " вузлів " в блоці має бути від 800 до 1200.

кольори

Всі кольори, які Ви використовуєте в публікації, необхідно перевести в CMYK ( CMYK Process ) .

Ні в якому разі не залишайте елементи верстки забарвленими квітами системи RGB!

Якщо будь-якої колір повинен бути видрукуваний додатковим прогоном, він повинен бути заданий як Spot Color. Визначаючи тріадні ( Process ) і плашкові ( Spot ) кольору, використовуйте каталоги зразкових кольорів PANTONE . Навіть найдорожчі монітори не спроможні точно відтворити тиражний колір. Всі чорно -білі растрові зображення повинні бути збережені як grayscale зображення, все штрихові зображення мають бути збережені як bitmap з дозволом від 600 до 1200 dpi .

зображення

Всі елементи оформлення та ілюстрації, вміщені в публікацію, повинні бути збережені в форматах TIFF або EPS. Припустимо використання файлів з LZW компресією. Не приймаються ілюстрації, збережені в інших форматах (наприклад : JPG , BMP , GIF і т.п.). Неприпустимо використання об'єктів , поміщених в публікацію з використанням OLE і DDE .

Перевіряйте роздільну здатність всіх ілюстрацій. Відношення значення роздільної здатності до величини лініатури виводу повинно знаходитися в межах 1,5 - 2 ( рекомендовані значення : 150 dpi - 300 dpi ) . Здатність штрихових зображень має перебувати в межах від 600 до 1200 dpi .

виліти

Звертайте особливу увагу на те, що елементи, ілюстрації, фонові заливки, що друкуються " під обріз " , повинні мати "виліт" від 2 мм за лінію різу для листової продукції і від 5 мм за лінію різу для продукції багатополосної. При цьому елементи оформлення, текстові блоки, що не йдуть під обріз, повинні стояти від лінії різу не менше ніж на 2-3 мм. Щоб уникнути можливих помилок, перед початком роботи в програмі верстки встановіть розмір сторінки відповідний післяобрізному формату (при цьому елементи з напуском будуть розміщуватися з вилітом за межі сторінки) .

товщина ліній, щільність фарб

Всі растрові зображення, які повинні бути повернені, повинні бути повернені не у програмі верстки, а безпосередньо в програмі підготовки (наприклад, Photoshop ) перед заверстуванням в полосу. Це повною мірою відноситься також до масштабування і кадрування ілюстрацій.

Розробляючи дизайн сторінки, враховуйте несуміщення фарб при друці. Лінії тонше 0,3 мм повинні бути в одну фарбу, аналогічно, виворотка тонше 0,3 мм повинна лягати на одну фарбу. Чорний текст менше 12 пунктів повинен лягати поверх фону без виворотки. При підготовці повнокольорових ілюстрацій відстежуйте сумарну щільність фарб (C + M + Y + K). Допустимі значення - 320 для крейдованого паперу і 280 для не крейдованого. Відсоток растрової точки по кожному кольору не повинен бути менше 5. У програмах верстки задавайте точні розміри і координати: 100 мм і 99,927 мм , на перший погляд, розрізняються незначно, але якщо це координати плашок, які доторкаються, то з результатом Ви зможете ознайомитися на віддрукованому тиражі.

Деякі зауваження за конкретними програмами:

Adobe Photoshop

Зберігаючи зображення для розміщення в публікації , використовуйте формати TIFF або EPS. Файл повинен відповідати колірній моделі CMYK. Переконайтеся , що файл не містить в собі будь-яких додаткових каналів, шарів і шляхів, за винятком шляху обтравки ( Clipping Path ) в файлах EPS. Без необхідності застосування складних ефектів до тексту, не набирайте його в пакетах растрової графіки. Якщо текст таки набраний: не міняйте параметрів Image Size, будьте готові до того, що надрукований текст (особливо невеликий) може виявитися розмитим, нерозбірливим, з " рваними " краями. Переконайтеся в правильній відповідності лініатури виводу і розподільної здатності зображення (150 lpi - 300 dpi) .

Adobe Illustrator

Для всіх векторних об'єктів дозвіл виводу ( output ) має бути не менше 800.

Закінчивши роботу над файлом , переведіть текст в криві. Переведіть елементи зображення на один шар і збережіть відпрацьований файл у форматі Illustrator EPS 10 для подальшого розміщення його в публікації. Елементи з ефектами прозорості мають бути растровані. Переконайтеся , що всі тріадні кольори задані явно як CMYK Process, а все плашкові кольори , що вимагають окремого колоропрогона і відповідно окремої плівки - як Spot Color. Кожен макет повинен бути збережений в окремому файлі (наприклад візитки, лице- оборот буклета і т.д.) Для чорного , який накладається на металізовані пантони ( 871-877 ) задається атрибут CnockOut .

QuarkXpress

Разом з файлом публікації повинні передаватися всі заверстані зображення і використані шрифти. У тому числі і шрифти, що знаходяться в векторних EPS - файлах. Не рекомендується використовувати "пов'язані" текстові блоки! При виготовленні "спуску" це може викликати дуже великі проблеми. У вікні Edit Color повинні залишатися тільки ті плашкові кольори (Spot Color), які повинні бути виведені на окремі (Не CMYK) плівки.

Всі заверстані в смуги зображення повинні мати у вікні Picture Usage статус ОК (Не Missing і не Modified!) . Вимкніть використовувані Вами під час роботи колірні профілі пристроїв. Не надавайте файлам, що входять в документ, однакових імен - Ви не зможете коректно зібрати їх командою Collect for Output. Для чорного тексту, що накладається на металізовані пантони (871-877) задається атрибут CnockOut.